re:Seminar#1: ProBlogging – branding si pozitionare

Am ajuns aseara la re:Seminar#1.

Ce a fost treaba asta?

Pai prima editie dintr-o serie de mai multe intalniri pe care Costin Cocioaba(e-costin.com) doreste sa le faca. re:Seminar se doreste a fi o extensie offline a reFresh.ro, proiectul lui Costin.

Tema intalniri a fost problogging-ul intre branding si pozitionare, avand ca speakeri pe urmatorii:

Ce am invatat eu din re:Seminarul asta ?

Trebuie sa analizezi foarte bine cum iti alegi numele brandului

Trebuie sa stii cui vrei sa te adresezi

Trebuie sa-ti placa ceea ce scrii

Trebuie sa socializezi offline pentru ca lumea nu-si doreste sa comunice cu un nick-name

Trebuie sa MUNCESTI, ceea ce la noi in Romania lumea nu e obisnuita cu chestia asta

Trebuie sa ai taria sa recunosti cand gresesti si sa-ti pui cenusa in cap

Trebuie sa platesti macar cu un link pozele “da pa net” ca nu-s gratis, cineva muncind sa le faca.

Asta este pe scurt ceea ce am inteles eu din ce s-a prezentat acolo.

Acum problema e urmatoarea ca seminariile astea de se tot fac si se tot vorbeste despre blogging sunt de foarte mult timp. Oare chestiile astea de le-a tocat si Bobby inca de la inceputuri, de le-a tocat si le mai toaca si Zoso, acum incepe si Costin sa le toace usor usor, au cizelat nivelul blogosferei sau reactia e de tipu’: Ia mai da-l in pula mea pe Zoso sau Ecostin sau Bobby, s-au ajuns si acu dau lectii? Nu e chiar asa, astia au muncit ca sa ajunga unde sunt, tu cat muncesti si cat ai vrea sa castigi?

Costin a avut la final o prezentare prin care ne-a transmis mesaju ca ‘Blogosfera inca nu exista’ probabil ca si mine lumea a fost in ceata la inceput, dar privind in ansamblu blogosfera ca un tot unitar ce vedem? Ca e macinata de certuri inutile si nu de constructii durabile, ca tot mai multe pseudovedete isi fac blog pentru ca au frustrari de nivel intelectual-virtual.

Am descoperit ca Buddha vorbeste foarte misto despre fenomenul blogging.

A existat si un mini conflict Zoso – Adrian Ciubotaru pe care-l explica Adi la el pe blog. Mi s-a parut un pic tras de par si fortat in contextul in care a scos o cartela de metrou si a fluturat-o prin fata lui Zoso zicand ca el plateste cartela de metrou ca sa vina sa-l vada pe Zoso injurand in stanga si-n dreapta.

Ideea e ca eu de exemplu am platit cartela de metrou cum zice el ca sa o aud pe Joe vorbind despre branding sau pe Pyuric vorbind de activitatea ei la Monden.info sau pe Buddha despre blogging si pe Zoso vorbind despre ceea ce face.

Trebuie admirat Zoso pentru modul in care munceste sa scrie unele texte care au argumente solide si sunt scrise curat, pentru modul in care investigheaza si mai putin pentru iesirile in decor din cadru seminariilor, dar si pentru felul in care isi mentine brandul Zoso in atentia blogosferei romanesti. Ce ar fi acum sa-l analizam si pe Buddha pentru limbajul din filmuletele lui de pe blog?

Interesanta intrebarea lui Piticu postata inaintea seminarului:

Sunt curios daca se vor trage oarece concluzii, pentru ca anticipez ca e cam devreme pentru concluzii (in contextul pietei mai sunt multe de experimentat), dar si cat de mult ne vom certa.

Una peste alta a fost reusit daca mai aveam putin si ne luau aia pe sus de acolo :))…felicitari echipei care s-a ocupat de re:Seminar.

Au mai scris pe tema re:Seminar: Sorin.Rusi, Zoso, Raluxa, Chestiuni.info, Stefan Murgeanu,Tara ,Radu Restivan, Marie Jeanne, Calator prin oras, Pyuric,

Prezentarile le gasiti pe reFresh.ro

12 Replies to “re:Seminar#1: ProBlogging – branding si pozitionare”

  1. Pingback: Follow-up Re:Seminar - “ProBlogging - branding si pozitionare” | re:Fresh

  2. Pingback: Dupa Re:Seminar « Let’s just be us!

  3. Pingback: Am fost la Re:Seminar - Concediaza-ti seful!

  4. Pingback: Re:Seminar - Blogosfera nu există | Blogu` Lu` Sorin

  5. Pingback: Re:Seminar #1 « Blogul lui Gabitz

  6. Pingback: Multumesc! | joe popov

  7. Pingback: TiBi Blog » Blog Archive » Zbenguiala online

  8. Pingback: Dupa Re:Seminar | Sabina Cornovac Blog

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.