Fiecare are piata lui

July 6, 2010
By

Se pare ca usor, usor trece euforia reclamei pe net si a mirajului ca daca esti pe net vin clientii garla. Asta am sesizat-o cand azi am primit o super oferta de stampile in usa Registrului Comertului de la MarianCiobanu.ro.

Targhetarea lui prin aceste flyere este de aproape 100 % avand in vedere ca Statu a inceput sa te trimiteata cu fel de fel de hartii la Registru pentru identificare. Daca ar fi investit banii de pe flyerele simple pe hartie normala si babuta care le imparte la usa in reclama pe net nu cred ca ar fi avut aceeasi penetrare de piata.

Acum cateva luni am intermediat la nivel de punere in legatura a unui client(Spirache Com) cu un prestator de servicii(BTComp). prima intrebare a clientului a fost daca el apare primul acolo in internet. A trebuit sa prezint de la A la Z povestea cu pozitionare si reclama Google AdWords.

Ce vreau sa spun cu toate astea? Pai ca nu orice tip de reclama se preteaza a fiinta in online. Exista firme care-si gasesc clientii in locuri accesibile prin reclama tip fluturase, partea de online fiind doar o carte de vizita numai buna pentru posibilul client. Ce am facut eu dupa ce am ajuns la birou si am dat de fluturas? Evident am tastat site-ul si am inceput sa explorez oferta.

Nu poti analiza o piata doar din prisma succesului unei campanii. Daca oferta de lcd-uri si-a gasit clienti intr-o campanie online, nu inseamna ca si o societate comerciala de prestare servicii de vidanjare, canalizare poate sa razbata la client sub forma asta. Fiecare activitate isi gaseste mediul optim pentru a-si face reclama.

Tags: , ,

One Response to Fiecare are piata lui

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Cristian Voiculescu, stefanmanea. stefanmanea said: Fiecare are piata lui – http://htxt.it/tXZV […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *