PR Prezidential

July 8, 2010
By

Directorul filialei Caransebes a Universitatii Hyperion Bucuresti si un student din anul terminal al Facultatii de Drept de la aceeasi facultate au fost arestati preventiv pentru 29 de zile sub acuzatia de trafic de influenta la examenele de licenta. Sursa: Ziare.com

Dupa ce ca faci particulara mai dai si bani ca sa treci licenta?! Nu si nu e mare diferenta intre particulara si stat.

Fernando de la Caransebes si-o fi luat si el vreo diploma de la aia?!?

Bine ca improscam cu noroi in generatia de anu’ asta care au picat BAC-ul intr-o proportie mare si uitam ca suntem tara cu mii de studenti angajati la showermerii sau in functii de consultanti financiari(adica vanzatori de iluzii si hartii fara pret). In rest PCR-ul(Pile Relatii si Cunostinte) sa traiasca si sa ne angajeze la stat pe salariu frumusel si spagute dragute sau in multinationale la frecat martipanu pe munca altora.

Dar totusi stirea asta o sa fie un bun PR pentru actuala conducere. Or sa sara toti propedelistii si probasescu sa ne arate cat de superioara e guvernarea Boc-Baseescu fata de guvernarea Nastase-Iliescu. Sa aveti pofta la urmatorul cuplu de conducatori: Presedintele Dan Diaconescu in Direct si Premierul Traian Basescu.

Tags: , ,

One Response to PR Prezidential

  1. Selva on October 22, 2015 at 3:29 pm

    Din pacate mare parte din afrciaele ultimilor 10-15 ani, asa cum le’am vazut eu, cel putin, sint de tipul hit and run . Mai mult, clientul iti cere exact asta (de precizat, lucram in domenii complet diferite, al meu mai pretabil la astfel de abordare). Prima intrebare a clientilor din lumea mea este: cit? in cit timp? cu ce garantii? cu ce resurse? De cele mai multe ori nici nu mai ai timp sa creezi o legatura cu ei. Iti multumesc frumos pentru oferta, te contacteaza daca le convine, iti faci treaba, iei banii si dispari. Exceptie fac doar situatiile in care lucrurile se complica si nu ies cum s’a planuit initial, moment in care apare si relatia emotionala cu clientul, dar ea nu e una fericita.In domeniul meu trendul a fost setat chiar de marile companii, in special de General Electric. Ofertele lor sint, de cele mai multe ori, de tipul off the shelf , cu tarife precise, pe care le cumperi daca iti convine iar daca nu, tot la noi ajungi pentru ca sintem cei mai buni. Evident, de dragul PRului, vor exista lungi discutii despre problemele tale, despre felul in care vrei tu lucrurile si despre visurile tale pentru o lume mai buna. Dar, la final, te uiti in ograda si vei constata ca ai exact ceea ce au avut de la bun inceput de vinzare, la exact acelasi pret. Ceea ce, in anumite cazuri, e chiar bine. Oamenii au mai mult experienta decit tine in domeniu, stiu ce merge si cum merge, nu e cazul sa inventezi tu apa calda.Pe de alta parte, oameni ca tine, care isi doresc mai mult decit o vizita la piata, sint din ce in ce mai multi. Sistemul a picat in aroganta si a uitat ca scopul final este multumirea clientului. Si au inceput sa apara derapaje, unele chiar grosolane. Consecinta este ca din ce in ce mai multi bani din zona serviciilor (mentenanta, instalare, reparatii) se duc catre firme mici care si’au adus aminte de client. Si din ce in ce mai multi clienti asteapta cu nerabdare sa scape de perioada de garantie si mentenanta impusa de contract pentru a migra spre serviciile firmelor mici interesate de ceea ce isi doresc ei cu adevarat si nu de faptul de a avea mereu dreptate si de a scoate ochii tuturor cu inteligenta, experienta si preturile lor exorbitante.In concluzie (si scuze pentru lungimea comentariului), go for it. Daca lumea ta seamana cu lumea mea, aceasta va fi atitudinea cistigatoare in anii care vin.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *