9 Comments

  1. Saturnianul

    Tată, trafic.ro e chiar e de cacao si asta nu dupa ce zic guresii de pe diferite bloage, ci constatat prin comparatie cu wta.ro si histats.com. Da’ cu toate astea nu-l scot de pe blog. Stii de ce? Il tin acolo pe post de paiata ca sa am de cine ride in zilele triste :D

    Si ce-i cu tine de te cenzurezi asa la vorba scrisa. Nu te recunosc! Te ajuns rusinea sau consideri ca blogosfera e destul de poluata de paricopitati cu vocabular preponderent anatomic?! :))

  2. Jimmy

    Si eu am observat efectul asta de turma ieri, si chiar nu stiu de ce atata valu’ pentru un lucru minor, cel putin din punctul meu de vedere

  3. Ciprian Stavar

    Cred ca ar trebui sa adaugi si un PS3: La ce ne foloseste batalia referitor la cine e mai tare in trafic, masurat cu SATI sau ce vreti voi? Pentru ca NU audienta este cea care se vinde catre advertiseri. Sau cel putin NU acest lucru ar trebui vandut? Publicitatea online este one-to-one. Ar trebui privita dintre marketing direct si nu mass market. Conteaza cui si cum arati mesajul Si ce reactie / interactie reusesti. Nu bannere la kilogram si vizitatori la mie… Dar discutia este mult prea lunga si serioasa si online-ul romanesc nu este dispus inca sa o poarte.

  4. @Jimmy : Jimmy lucru nu e minor si are implicati cu conotatie corporatista. Niste lideri din diverse compartimente ale internetului lucreaza in diverse domenii online din firme concurente celor care detin trafic.ro si incearca sa discrediteze. Recunosc ca si sistemul lor are lacuna, insa aproape periodic se arunca sageti dintr-o parte sau din alta. Asta tine de maturizarea care inca nu a intervenit in randul celor care se autointituleaza big blogger sau big media planner bla bla bla.

    @Ciprian: Online-ul romanesc e o casta care incearca sa controleze totul. Miscari de genu asta alarmiste le poti asemana cu zvonurile bursiere care trag piata in jos, pe mine ma deranjeaza ca desi suntem o piata slaba din punct de vedere al reclamei ne mai faultam si noi intre noi ca niste romani veritabili si dupa ce ne faultam venim si scriem posturi elogioase despre cum e romanu de neeeducat uitand ca noi insine jucam murdar dupa reguli la limita offside-ului.

    Piata internetului are nevoie de un organism care sa reglementeze zona de reclama si sa ofere sanse egale tuturor participantilor, sa sparga monopolul de tinut de o mana de insi. Trebuie sa fie introdus un free float(termen din bursa) care sa faca din piata reclamelor o piata lichida si activa. Daca vrei Internetul are nevoie de un CNVM al lui.

  5. Dojo

    Bine a grait concitadinul mai sus …

    Sunt chestii pe care merita sa le iei in atentie, altele care mai bine sunt ignorate. Normal ca fiecare ne facem “lista” cum ne taie capul sau cel putin asa ar trebui. Daca esti un mare consumator de trafic.ro (il am si eu pe niste situri din retea) te poti implica in batalie, daca nu, asta este …

    Pentru mine este mai relevant un analytics de pilda, dar e chestie de alegere personala. Sa lupti insa in bataliile altora nu m-a incantat niciodata .. daca e o chestie care te deranjeaza pe tine personal, rupe-le gatul, daca nu, relax si vizioneaza un documentar. E aiurea sa mergi in turma ;)

  6. Pe mine ma deranjeaza principiile pe care le incalcam pentru un pumn de bani.

    Experienta spune ca mersu in turma aduce castig pe termen scurt dar daca te inhamezi pe termen lung strategia ta nu se mai pupa cu cea a turmei, ideea e sa iti alegi turma cu care sa alergi.

    Balada mioritei e vie insa sub alta forma: locul 1 si 2 il omoara pe locul 3 pentru ca le poate strica ambientu. Acu intrebarea care se pune: Oile care raman in spate si lupta alaturi de locu 1 si 2, pe cine vor vota ca lider ?

  7. Cristealizari » Blog Archive » Cacat romanesc

    […] cam aceleasi pareri AICI (Fii primul care voteaza! )  Loading […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *