5 Comments

  1. O femeie are placerea de a cotrabai prin magazine, de privi , de apune mana pe marfa, o femeie merge la cumparaturi de placere nu neaparat ca are nevoie de ceva, daca cumpara on-line nu mai simte aceeasi placere

  2. fanel

    @ursitoarea: Tu vorbesti de nevoia de socializare prin shopping-areala, eu aici vorbesc de modul in care iti faci cumparaturi cand esti presat de timp….pe langa faptul ca mai sunt cazuri in care ea umbla, cauta, nu-i place si ajunge in fata pc-ului si vede ceva frumos pe internet si si-l cumpara.

  3. Ursitoare

    Nu e vorba doar de socializare, e placerea de pune mana, de a proba, on-line nu poti simti textura, nu poti vedea cum iti sta o haina, nu il vezi cum arata in realitate. Am vazut totusi ca magazinele de haine pentru femei au succes, dar nu inteleg cum

  4. Si sa stii ca si in comertul onlin este o presiune de timp, trebuie sa stai sa astepti curierul sa vina, ca nu stii niciodata la ce ora ajunge la tine

  5. fanel

    @Ursitoare: Presiunea psihica este depasita de nivelul comenzi. Poate la haine si obiecte de dama nu ar trebui sa se aplice, dar in zona de it si gadget-uri se pare ca functioneaza.

    Cred ca succesul acelor magazine se bazeaza pe reducerile oferite si/sau pe nevoia femeilor de a avea o anume marca de haine indiferent de textura. Bine asta o poti aplica si barbatilor, primeaza nevoia de epatare in fata calitatii materialului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *