5 Comments

  1. Ursitoarea

    O femeie are placerea de a cotrabai prin magazine, de privi , de apune mana pe marfa, o femeie merge la cumparaturi de placere nu neaparat ca are nevoie de ceva, daca cumpara on-line nu mai simte aceeasi placere

  2. fanel

    @ursitoarea: Tu vorbesti de nevoia de socializare prin shopping-areala, eu aici vorbesc de modul in care iti faci cumparaturi cand esti presat de timp….pe langa faptul ca mai sunt cazuri in care ea umbla, cauta, nu-i place si ajunge in fata pc-ului si vede ceva frumos pe internet si si-l cumpara.

  3. Ursitoare

    Nu e vorba doar de socializare, e placerea de pune mana, de a proba, on-line nu poti simti textura, nu poti vedea cum iti sta o haina, nu il vezi cum arata in realitate. Am vazut totusi ca magazinele de haine pentru femei au succes, dar nu inteleg cum

  4. Ursitoare

    Si sa stii ca si in comertul onlin este o presiune de timp, trebuie sa stai sa astepti curierul sa vina, ca nu stii niciodata la ce ora ajunge la tine

  5. fanel

    @Ursitoare: Presiunea psihica este depasita de nivelul comenzi. Poate la haine si obiecte de dama nu ar trebui sa se aplice, dar in zona de it si gadget-uri se pare ca functioneaza.

    Cred ca succesul acelor magazine se bazeaza pe reducerile oferite si/sau pe nevoia femeilor de a avea o anume marca de haine indiferent de textura. Bine asta o poti aplica si barbatilor, primeaza nevoia de epatare in fata calitatii materialului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *