January 22, 2025

Am ajuns iar la o sezatoare in online: Advertising 2.0.

Dragos Stanca a fost cel care a condus discutia alaturi de :

Bogdana Butnar – Director de strategie & MD, MRM World Wide Romania

Emi Gal -tanar antreprenor (e-ok.ro , veevid.ro)

Mihai Dragan – Fondator MB Dragan

Calin Rotarus – Managing Director ARBO Interactive

Sergiu Biris – Crocodil sef la Trilulilu.ro

Robert Anghel – Online Product Manager Orange Romania

Costin Radu – Managing Partner IQads si Smark

Doru Panaitescu – Consultant si trainer la Marketeer.net

+

Amalia Cretu – Country Strategist, Google AdWords Romania (prin Skype de la Dublin)

Concluziile care se trag din toata seara asta sunt:

  • Bannerele sunt un rau necesar si trebuie sa formam designeri si oameni care sa ne destupe capu sa le facem atractive si mai complicate nu doar .jpeg-uri scanate dupa un flyer.
  • Nu trebuie sa cautam o vina la client, publisher, agentie, regie de publicitate, trebuie sa ne facem cu totii treaba si sa ne respectam partenerul de dialog si afaceri.
  • Unii publisher-i se plang ca regiile trag pentru site-urile lor si neglijeaza siteurile pe care le au in portofoliu calculandu-le la gramada, drept pentru care tot mai multi incearca sa se vanda singure.
  • Inevitabil s-a ajuns la discutia cu educatia din Romania a celor care fac design-ul si se cerea o scoala ceva , dar eu sunt de parere ca ar trebui doar niste workshop-uri unde sa fie descoperite adevaratele talente si sa fie dati la parte cei care ocupa locuri de designer doar de dragu de a-l ocupa.
  • Dezvoltatorii de site-uri de tip video-sharing mizeaza pe o realocare a bugetelor din televiziunii spre site-urle lor.

Concluzia finala e ca mai avem de munca pana sa fim o piata de online competitiva, problema care se pune acum este daca suntem pregatiti psihologic sa invatam si sa-i facem fata asa cum se cuvine ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *