Toata lumea vorbeste de socializare ca de un “must-do”(stiu comit o marlanie romaneasca sa scriu in egloromana da altfel nu putem sublinia gravitatea faptelor). Ai o firma? trebuie musia sa faci conturi de socializare. Ai un proiect de “freelancer”? Este musai sa arunci 3 vorbe pe un cont de twitter, sa pui o poza pe un cont de Facebook, sa te buzz-uiesti intr-un gmail sau sa te tumbrl-uiesti pe net.
A devenit popularizarea asta mult mai importanta decat investitia in fidelizarea clientilor tai?
Component care trebuie sa o luam in calcul cel mai tare intr-un proiect cred cu tarie ca este fidelizarea celui care a cumparat. Intr-un manual american despre arta vanzarii se spune ca un client suparat daca i se acorda atentia cuvenita si raspunsuri potrivite il poti transforma intr-un refferal foarte bun.
Oare in procente care are o rata de conversie mai buna: un client multumit sau 1001 conturi pe te ce miri ce site-uri cu prieteni virtuali?