5 Comments

  1. sorin

    In momentul cand vorbesti de 3 mari intr-o industrie, nu o poti considera matura. De ce sa nu avem mai multe agentii ca ei? Exista mereu loc de mai bine. Eu consider ca sunt inca multe zone unde internetul nu este pentru toti. In general, piata onlineului romanesc poate mult mai mult…cred in potentialul ei si cred ca oamenii se vor orienta pe termen lung.

    sorin’s last blog post..Piaţa de publicitate online din România

  2. eu ti-am dat 3 exemple mari, agentii mai sunt care lucreaza pe online, am uitat sa spun de arbomedia, am uitat de neogen care e un jucator important in piata si de multi altii, parca mai era si beyond media….avem de unde deci doar ca ne place sa ne complacem in situatii de genu asta sa amanam recunoasterea maturitatii.

    Daca aveam 20 de agentii micute care fugeau care incotro si era haos pe piata, puteam spune ca inca nu suntem maturi ca piata, dar cu 3 jucatori stabili si multi altii care vor sa urce deja mi se pare ca lucrurile s-au asezat, urmatoarea miscare este sa inceapa aducerea in portofoliu a blogurilor de nisa.

    fanel’s last blog post..Publicitatea online incotro ?

  3. fanel

    Da pentru ca nu avem un cumparator care nu e obisnuit cu piata si trebuie sa-i oferim ce poate el intelege sa cumpere.

  4. romania inedit

    La fel se intampla si cu publicitatea offline !
    Se dau banii pe ceva ce nu o sa produca efecte prea mari !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *